phattiebombom

Martin säger
gick det bra i afären?
c i s s i . säger
jag kom aldrig iväg.. jag bakade kaka.. och nu har jag ätit kakan, så nu mår jag illa
MEN jag har sparat typ 50 spänn
so its all good
Martin säger
vadå för kaka? ^^
c i s s i . säger
kladdkaka..
Martin säger
och du åt hela själv?
c i s s i . säger
kanske... eller, den biten som jag var på väg ut att hämta hade blivit hela kakan..
.. så nä
Martin säger
logic ^^
Martin säger
gick det bra i afären?
c i s s i . säger
jag kom aldrig iväg.. jag bakade kaka.. och nu har jag ätit kakan, så nu mår jag illa
MEN jag har sparat typ 50 spänn
so its all good
Martin säger
vadå för kaka? ^^
c i s s i . säger
kladdkaka..
Martin säger
och du åt hela själv?
c i s s i . säger
kanske... eller, den biten som jag var på väg ut att hämta hade blivit hela kakan..
.. så nä
Martin säger
logic ^^

Sådärja, det var min helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback