Denna dagens sanna erkännande

När jag vill känna mig lite deprimerad och oförstådd så sätter jag på KENT.

För fy fan i helvete vad dålig musik det är.

Jag blir arg. Dessa män i 30 (40?) års åldern borde veta bättre än att få förvirrade tonåringar känna sig frälsta när ännu en av deras skit-cd släpps med deras skitmusik som ENBART borde få lov att spelas på festliga tillställningar så som begravningar, rådjursjakt, sälklubbar dagar och härliga dagen-efter-dagar när man bara vill skjuta sig själv med en avtrubbad kula stänkt med aceton.

Fan vad arg jag blir. Jävla skitmusik.

Den som googlar KENT och hittar en bild där idioterna ler vinner 100000000000000 riksdaler av okänd valuta. Fan fan fan.

Så, nu är jag av-argad.

(och nej, jag lyssnar överlag inte på hejsan-jag-är-glad-för-ingen-anledning-jag-älskar-att-ha-rosa-kläder-och-tugga-tuggummi-pop)


Kommentarer
Postat av: jona

Åååja jag vet allt att det bor en liten emo i dig också om än lite för förbannad. puss

2011-02-10 @ 23:43:45
Postat av: Cissi

Emo's är inte förbannade. De är "missförstådda", "förvirrade" och har samtidigt en fetisch för piercingar, snedlugg och svart med stänk av neon. Vilket passar utmärkt, för de är så många som är "missförsådda", "förvirrade" och har fetischer att de kan vara det tillsammans. Skönt va! Jag är INTE emo! Jag är bara förbannad. :)

2011-02-11 @ 10:00:28
Postat av: Frida

Är de nå fel med snedlugg? / Noa & Frida = bäst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback