ööh


Jahapp. Betalat räkningar, kompletterat en uppgift, vaskat mig, inspekterat top model, börjat kategoriserat mina viktiga pappet efter färg/bokstavsordning/utskriftsdatum/storlek/ämne/viktig'het och kategori och skitit i det och slängt ner allting i två pärmar vid namn SKOLA / ANNAT.

Klockan är snart två och jag väntar fortfarande på att något kul ska hända.
Om det inte gör det inom en kvart ska jag faktiskt skol-arbeta. Faktiskt!

Jag väntar på Frida. Jag väntar på att vi ska ha spenat mellan tänderna och en kråka i näsan och gå och shoppa. Det väntar jag på.

Men det kommer ju inte hända inom den närmsta framtid så då kan jag egentligen lika gärna vara duktig tills dess.

Jag var på strippaerobics igår. GOD im hot.



Kommentarer
Postat av: elin

var du? nästa gång vill jag fan följa med.................


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback