Ibland...


Ibland när jag mår lite sådär så brukar jag lägga mig över Kaikoo och lyssna på när han sover. Speciellt mysigt är det när han drömmer och smågrymtar eller när han luktar extra mycket hund, som han gör idag. För idag har vi varit så jäkla duktiga han och jag. Jag har CAD'at och han har varit på långpromenad med sin nya bästis och hans matte. Ja, jag var också med men det var definitivt inte jag som hade huvudrollen. Ren lycka.

Det är inte många som uppskattar den där speciella hunddoften, som är en tung blandning av smuts, grus, lek och gräs, men jag gör. Den kommer aldrig släppas som parfym eller doftljus, men jag är okej med det. Det gör den mer hemlig.

(Ja, jag är ensam hemma, I bet you can tell, och kommer vara det ett tag till - KOM FÖRBI! DRICK KAFFE MED MIG!)

ÅH vad jag längtar till helgen! ÅH! ÅH!




Kommentarer
Postat av: Mela

Jag älskar att lukta på tootsies tassar.. dom luktar popcorn!

2010-05-26 @ 03:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback