Cirque de soleil


Jona har äntligen lyckats med vad jag kan tro är en livslång dröm; jag gillar nu för tiden kaffe, på riktigt. En kopp om dagen! Jag kan till och med tänka mig att gå ut i parken när solen tränger på och dricka... kaffe.

Väl i parken passade vi även på att leka i lekparken till kaffelatte-föräldrarnas förfäran. Och vet ni? Det är svårt, jag förstår helt enkelt inte hur barn klarar av det. Ta den här runda saken som exempel, den snurrar och man ska stå på den. Hallå? Stå? Snurra?






Koncentrationen är på plats.


Ja, det var svårt iaf.






Idag har jag mest stannat hemma och lekt med kajjan. Jag har dessutom fått hem MIN efterlängtade kamera. MIN systemkamera. MIN. MIN. MIN. MIIIIIN!

Nu ska jag leka med AutoCAD, Dreamweaver eller kanske snygga till mitt hus i Sketchup.
Om det fortsätter såhär måste jag köpa nördglasögon - och jag gillar det!

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback