host


För en vecka sen satt vi på en italiensk restuarang och åt gott, och drack ännu godare. Ja just det, vi var dessutom i Italien. Just det ja.

Är jag nöjd? OM jag är. Helt plötsligt känns det som man är redo att ta tag i sitt liv med helt nya tag, ta stormsteg in i framtiden och skratta längs vägen. Jag ska bara bli av med min förkylning och halsont först.

Oj vad jag känner mig ynklig, liten och klen. Alltsamman. Slemmet är gult, vilket är mer än vad ni ville veta, och hostan har varit bisarr, näsan är öm och yadda yadda yadda, ni fattar grejen... det är självklart synd om mig.

Och vet ni vad Jona gör då? Han städar och tar hand om mig som bara han kan. Herregud, herre min skapare och finaste fina, det finns godhet på jorden. Dessutom har han köpt glass! och chips! och choklad! Ledsen tjejer, men jag är numera den lyckligaste flickvännen på denna jord.

Hej Mela!

Over and out.



Kommentarer
Postat av: Mela

Hahahah HEJ!



Åååh, så mysigt att höra :D

2010-04-15 @ 17:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback