jodåsåatteeh




Klick, klick, klick... www.blogg.se... nytt inlägg.. fingrar på tangentbord.. och stop... huvudvärk.. "gör det imorgon" och ctrl f4.

Jag har verkligen inte orkat skriva något, till och med nu är jag sugen på att skynda med musen till det röda härliga krysset uppe i höger hörna. Det är så lockande, så tilldragande.. så lätt.

Äntligen är det bestämt att mormors lägenhet ska säljas, och snabbt ska det gå. Hela veckan har jag och min bror varit där och städat, målat och stylat. Igår kom mäklaren dit och tog fotona och nu bara väntar jag med spänning. Det var inte förrens igår när jag satt med mamma och Jona i stugan och sörplade vin som det slog mig; någon annan kommer bo i lägenheten. Någon annan kommer stå på balkongen och kanske vinka efter någon, sova i sovrummet och stå vid spisen. Någon annan.

Ikväll är det fest och jag tänker ha ball.

Ja.. men.. ciao.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback