When Chuck Norris speaks, everyone listens. And dies.


Vet ni vad jag har lärt mig?

Om du har en rolig historia som handlar om dig och din respektive partner så innebär det inte automatiskt att alla andra kommer tycka den är lika rolig.

Så när jag i fredags ivrigt försöker berätta om när jag och Jona nockade varandra buliga i duschen häromdagen för en såndär-som-man-inte-riktigt-känner-helt-bra-men-ändå-hade-hälsat-på-i-stan-person, kanske jag skulle stoppat mig själv innan jag ens vände huvudet åt hans håll. Kände inte riktigt att det roliga kom fram och den pinsamma tystnaden inföll snabbt. Var det att det egentligen var en naken-historia om två han inte kände om eller att det här personen helt enkelt avsaknar humor, i'll never know.

En sak är iaf säker, jag måste nog samla på mig fler historier.


Vad har du lärt dig i helgen?






Kommentarer
Postat av: Anonym

att rosor har taggar!

2009-06-22 @ 14:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback