Hard work work


Nu är Jona färdiggratulerad. Med pompa och ståt, och en hel del överraskningar är han nu officiellt 24 bast/jordsnurr och framförallt, år, gammal.
Håret har ännu en lång väg att vandra (uppåt) innan det blir grått, men lite mer bitter har han nock blivit, då han gnällde friskt hela vägen när han gick i ögonbindel till sin överraskningsfest i pildammsparken.
Men det viktigaste är ändå att åtminstone en av oss hade roligt, jag.

Lite mer tråkigt är att hans dator har gått sönder under kvällens fest, och min mobil.. ja.. jag vill ju inte beskylla någon, men jag har mina misstankar vem som har raderat alla mina bilder samt bytat ringsignal. Inte okej.

Mormors lägenhet är nu såld, stugan är färdigbyggd, tårtan uppäten, kaikoo av-fästad, solbrännan uppbyggd, fläsket påfyllt, grekland påläst, räkningar borttappade och jobbigast av allt; en dansk deklaration att inlämna.

Och här sitter jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback