Borta och kommer aldrig tillbaka.


Nu är stor-stenen från mina axlar bortlyft.
Inget mer att slänga, inget mer att städa, inget mer väntande och inget mer bråk.

På något märkligt sätt känner jag mig som en ny människa. Ny är det nya tag! Nu ska det handla om MIG! punkt slut.




För övrigt tycker jag det är ball att jag och mela pratar nästan varje dag, men samma vecka som vi bestämt att vi ska börja träna på riktigt tillsammans hörs vi inte alls. Inte ett bip. Så det blev ingen träning. Vart tog viljan vägen?



Kommentarer
Postat av: Mela

Hahaha, vi är så jävla sneaky!



Ska du tänka lika mycket på dej som jag gör, menar du?! :D

2009-07-03 @ 17:23:50
Postat av: Mela

Jaha.. handla. Okej.. :p

2009-07-03 @ 17:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback