underbara barn

NU måste jag rensa tankarna lite.

Helgen har flutit förbi och har bjudit på det mesta och de flesta.
Joppe var här på en visit och det lättade mitt pirrande hjärta. En vän som han borde alla ha. Jag minns förra årets nyårsafton när jag mådde extremt dåligt, hur mycket han ställde upp för mig då, något som han faktiskt inte ens hade behövt. Var lite då jag förstod hur mycket han rockar. Ack den mannen, myten, legenden!


Gammal bild, men hoppsan vad fagra.

Emilia, Frida, Noa och ännu en underbar tösabit som jag tyvärr inte minns namnet på (natalie?) gick precis. Har haft en rätt tung dag och så en sån här kväll passade mig som handen i handsken, YPPERLIGT BRA!


Det är ju tur att man är en sådan naturlig skönhet så man alltid fastnar på bild. Det är tur det.

Nu är det bara tio timmar tills jag får en avslätning som man kan säga om man vill vara lite grov. En pussinuss kan man säga om man vill vara lite sådär gullipluttigt söt. Eller bara puss, om man vill vara neutralt normal utan att make a fuss about it, och sån är jag, non maker of a fuss.

Imorgon blir det pannkakor med grädde, sylt och bara för att gå emot strömmen, massa extra socker på. Man ska ju ha lite hull. Om inte det är kärlek så vet jag inte vad.

Sen måste jag bara tillägga på en lite mer personligt plan; om man inte är beredd på att stå för något man en gång har skrivit i sin blogg, så ska man fan hellre skita i det. Har du en gång skrivit skit om någon så står det där, black on white. Det sårar anhöriga. Vad jag vill säga är att detta är offentligt. Detta är egentligen en väldigt löjligt grej att skriva om sitt liv så gud-vet-vem kan läsa det. Om du skriver om din framtida begravning och hur du vill att den ska se ut och i det inlägget dissar och hissar vissa så sårar det. Äh, orkar inte, men snälla, tänk på vad du skriver. Det löjligaste är nästan att den personen som jag vinklar detta åt är den som jag nog mest hade velat prata med och jag väljer detta sättet. How pathetic does that make me?

Over and out.

Grattis på födelsedagen Asta Andersson.
"Kom inte förbi med några blommor, det vill jag inte ha. Men lite kaffe kan vi ju dricka" hade hon sagt.

Kommentarer
Postat av: fritscho

bilder från åre jag vill se. ska försöka lägga upp me too... thomas thomas thomas - vad GÖR han? haha, ska bli spännande att höra hans förklaring en vacker dag = )tack för igår din lustigkurre!

Postat av: emi

amen hahahaha pernilla heter hon ;) natalie, ganska nära ändå!!

2009-01-19 @ 00:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback