Dr. Me



Var hos fabror doktor idag för .. ja, en rutinkoll kan vi kalla det. Denna doktor har jag haft sen jag var en liten tott och han vet praktiskt taget allt om vad som är fel på mig. Passade på att fråga varför jag inte mår dåligt nu av allergi, och hans svar var så .. romantiskt. Han menade på att jag inte mår dåligt nu för att jag mår "psykiskt bra" nu och befinner mig i "ett bra stadie" 

Va?

Så det kliar inte i ögonen nu för jag mår bra, och min allergi sitter egentligen i hjärnan och aktiveras när jag TROR att jag mår dåligt? Va? Hursomhelst hade han ingen annan förklaring vilket gjorde mig irriterad. Tar man sin doktors examen på handels? Alla besvär har genom åren berott på .. mig? Jag säger det igen; va?

Jag ska alltså inte poppa piller i förebyggande syfte, utan endast om börjar klia, dvs, endast när jag mår dåligt? Va?

Vad jag tror att det egentligen beror på är att jag har flyttat in till stora staden, istället för Limhamn, men det höll jag för mig själv. Det är min egna professionella åsikt.

Va?



Kommentarer
Postat av: Emelie

ehhh..ok

Låter ju som en hej dundrandes doktor!!

Postat av: Mela

Va?

2009-04-29 @ 19:49:10
Postat av: Em

Var håller fröken andersson hus??

Saknar att läsa dina nya inlägg!!!!

Start blogging now!!!!!!!!!

Its an order!!! Yoo!!

2009-05-07 @ 14:35:32
URL: http://mammamemmellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback