My hero


Egentligen vill jag bara ligga i en park nu, men jag har fastnat alldeles för länge framför "Bröderna Lejonhjärta".
Egentligen hade jag velat tränat imorse, men påskgodiset måste ju ätas upp.
Egentligen borde jag bara välja en utbildning nu och trycka på "ansök"-knappen, men Jonathan har blivit bränd av Katla och håller på att bli förlamad.  Hur kan jag då tänka på något annat? Skorpan är så söt., vad gör han nuförtiden?

Helgen har varit rätt så mysig, stugpysslande, morfarbesökande med fint avslut av fest - klassiker.

Skickade sms till Teresa och frågade om hon var ledig, hon svarade nej och frågade om jag skulle se på matchen. Jag svarade ja och undrar fortfarande vilken match hon menar?

Vi har för övrigt klarat Zelda - Ocarina of Time denna helg, något som, utan att överdriva, har tagit mig 10 år att göra. Jag har aldrig varit så stolt över Jona som nu. My hero. Nu kommer jag däremot sakna det - som fan, aldrig kan man vara nöjd.

Nu är Skorpan och Jonathan Lejon döda och mitt liv måste gå vidare, ciao.




Kommentarer
Postat av: Emelie

JAHA!! =)

Du får mer än gärna picknicka me oss juhe!!!! =)

Postat av: emelie

Haha du är så jäääävla söt, vet du det! =) Jag känner igen det dära....borde välja en utbildning och bara trycka ansök...men fy fäään vad svårt det kan vara då! Vad blev det för dig? Jag sitter fortfarande här med ångest och är väl bara några timmar ifrån att köra elle belle bi snart! huuh! hoppas man får se kära dig snart! Kramar!

2009-04-15 @ 11:02:43
URL: http://endagsomdenna.blogg.se/
Postat av: ShaOOna!

galet, jag kollade också på bröderna lejonhjärta då och tänkte att jag verkligen borde ta mig ut vid det laget..!

2009-04-28 @ 21:22:10
URL: http://sdosul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback