Nej!

Nej! Nu räcker det!

Skrev innan om att Cecilia Andersson på våning 8, alltså en våning under mig, fick all min post? Well, hon flyttade och jag hurrade, äntligen kunde jag få min post.

Nu är det senaste att istället för att gå upp på våning 9, där jag bor, omdirigerar posten breven så de går till hennes NYA adress! I BUNKEFLOSTRAND! Vilket leder till att jag, åter igen, får påminnelser och dess avgifter.

Finns jag ens i denna byggnad? Hur lat får en brevbärare vara?

Vad blir jag? Lack.


Kommentarer
Postat av: Emelie

oooh klydd, blir irriterad bara jag läser det!! haha suck!

Postat av: Emelie

hahaha nee tacka vet jag ovanligt efternamn!! =)

2009-04-25 @ 18:42:21
URL: http://mammamemmellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback