gaaaaah


Nu har jag tryckt på "ansök"-knappen. Jag måste berätta att det är faktiskt tack vare Emelie's söta kommentar som jag till slut gjorde det. En liten extra push :) Tack!
Sökte bland annat till Skara, finns en veterinärlinje där, och genast fick jag en klump i magen. Tänkte mitt i klump-bildningen det skulle bli bättre om jag kollade och samlade lite fakta om Skara. Det blev inte bättre. Liten pisshåla. Typ som Lund. Haha.

Verkligen Cissi, funderar du verkligen på att binda upp dig x antal år i en liten håla någonstans mitt i Sverige utan en enda kotte du känner? Funderar du verkligen på att själv lämna Malmö.. och världens finaste pojk, och vänner? For hilvide man, jag blir inte yngre. Måste dock erkänna att jag blir lättad om jag INTE kommer in. En liten fegis är jag!


Kommentarer
Postat av: frida

du tryckte i alla fall på knappjäveln, cred för det! Jag velar fortfarande också...man kan ju ändra sig fortfarande....en liiiiiiiten stund till. isch.

skara har jag drömt om sedan fame factory, I will come and visit you - promise! är det förstahands valet? ta hand om dig gulletuss!

Postat av: frida

vad hände med min kommentar? ska jag försöka igen?

2009-04-15 @ 22:08:09
Postat av: frida

varför kan jag inte kommentera?

2009-04-15 @ 22:09:20
Postat av: Emelie

Hoppas du kommer in snäckan!!!

Ska hålla alla tummar och tår för dig!!!!

2009-04-16 @ 20:14:26
URL: http://mammamemmellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback