Bortskämda Cissi






Nu är jag riktigt bortskämd, såhär bra mår jag väldigt sällan vid denna tiden av året.

Galen fakta; Jag och Jona har nu varit tillsammans i ett år, galet, galet.. så vi stack iväg från allt till Skånes franska riviera, VEN! Bed and breakfast, dyrmiddag och såklart; tandemcykel. DET är teambuilding! Dessutom har jag fått till en otroligt o-charmig, fantastisk, panda-liknande "bränna" i ansiktet. I look stupid.

Det som förbryllar mig mest är att jag känner inte av någon allergi än och det gör mig nästan lite nervös? Vid denna tiden är jag normalt ett kolli och ledsen för att jag säger det, är sur på allt och alla som inte mår dåligt (avundsjuka blandat med svartsjuka i en salig blandning) Jag är rädd för att det kommer komma som en BOM, vilket kommer döda mig. Bokstavlig talat.

Inte ett enda pillar har poppats in i munnen, inte en enda ögondroppe har landat i ögonen och ingenting har inhalerats. Vad händer? Var är snoret? En annan sak som skrämmer mig är att jag agerar dumt på grund av detta. Idag tex. cyklade jag till jobb (!) Något jag ALDRIG skulle gjort tidigare. Genom parken, över ängar och förbi nyklippta gräsmattor for jag på turkosa faran utan att ens tåras. Svettas ja, men inte tåras.

Frida, jag jobbar verkligen på att komma till din gräsliga nivå.. men jag kommer ingenvart.

Oj vad livet är hårt.

Något som jag för övrigt tycker är himla mysigt är att läsa Fru Emelie Edgarns blogg, ibland verkar det så himla mysigt att ha två små busungar =)

Over and out.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gulli du e =)

Tycker me om att läsa din!!!

Låter som ni haft myspysigt på ven!!!

Grattis till första året då rå!! =)

Och va skönt att du slipper allergin i år hittills iaf!!

Pussis!!

Postat av: frida

tack cissi men vet du vad? jag är faktiskt jätteglad för din skull. njut av varje ögonblick du kan andas som vanligt... = ) mysigt med ven!

2009-04-27 @ 21:48:04
Postat av: Emelie

Va det du som kommentera eller?!?

Hahaha nee skoja bara =) denna gången klarade ditt namn sig faktiskt i bloggen hahaha

Vet inte vad min blogg har emót dej asså får nog ta o snakka lite allvar med den tror jag..hihi

PoK

2009-04-28 @ 14:18:27
URL: http://mammamemmellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback