what's up pussycat?


Jag är nolla. På riktigt. Helt plötsligt har man timewarpat och är nolla, inte ens ettaklickare utan zipp - zero - nada - nolla. Första dagarna på Produktdesign och Produktutveckling som jag läser har gått smärtfritt. Änsålänge. Ropa inte hej förrens du är över .. första veckan? Känns iaf toppen, till och med rackarns bra. Om man nu bara hade tid till annat hade livet för tillfället varit lajbans!

Lägenheten blir vår, officiellt, på fredag.. fram tills dess bor jag i kartong och studiematerial.. snart sovandes på soffan. Men hoppsan, sen bor vi i en fyra på möllan med balkong de la lyx och med insikt i kändis vardagsrum! Det ni! Ni är välkomna på pyjamas party ANYTIME! Alternativt kaffe å kaaauga, möjligheterna är oändliga!

Sitter just nu halvbakis och tittar på skenet bedrar. It's moment like this I crave for chippe med dippe.

Och kvällens låt på huvudet är; Callecallecallecutta ee oo ee oo.
Förargligt det där.

Over and out!





Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är sjukt nyfiken på din utbildning, blir förhör på Fridas 20årsfest! =) och sen måste jag få lov att tacka... TACKA så JÄVLA mycket för att du precis överförde denna ultimata hjärntvättarlåt till min stackars skalle! Callecallecutta cutta cutta eeeeooo eeeeo!!! didididiiiii! CALLCUTTA I am a taxidriver in CALCUUTA! hahaha Tack cissi! =)

Postat av: friiiiitsch

jag hänvisar till min blogg efter din låtjävel, insåg precis att jag har en annan där som är minst lika DRYG. YES!

2008-09-14 @ 21:19:38
URL: http://vemvetvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback