citychat

Jag fick ett sms från en vän om att han hade bytt nummer och att jag borde ringa upp honom på studs, så jag gjorde det.
 
I telefonen hördes.
- "Välkommen till dissa-linjen. Vi beklagar att meddela att personen som gett dig de här telefonnumret vill inte höra från dig eller träffa dig nånsin mer. Vi på dissalinjen förstår att det här är en svår tid för dig,
och vill därför ge dig vårt fulla stöd.."
Sen börjar rösten sjunga.
- "I'm so lonely.. I'm so looonely.."
...

Yeah. I guess he got me.

Crap, crap, crap.

Nu, om det hade varit sommar nu hade jag kunnat ta det med en klackspark och le lite, men nu när man är på sunkigt höst-humör känns det mest synd om kamraten. Att han faktiskt slösat pengar på att skicka något sånt till mig finner jag otroligt irriterande. Så ja, jag planerar att vara arg för detta ett tag till.
It's just one of those days.

Dags för mer glass.

Kommentarer
Postat av: Pomle

Det här tyckte jag var tybigt gjort! DELUXE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback