tack alla

Tack alla som kom förra helgen! Himlans trevligt! Synd att vissa huvudpersoner dock inte kunde komma.. som åskar och elin. Makes me a sad panda.
Dagen efter - inte lika kul. Men lätt värt att göra om!

Hemmakväll för cissi? oh yes.
Chips? oh yes.


mindre glam.



Tillägg 21:09

  • Spiderman är  rätt så cool. Töntar har en viss het-faktor.  
  • En påse chips dagarna innan du ska ha mens - viktfrågan kändes i stundens hetta mindre viktig, nu i efterhand känns det överviktig. Så bra att det sköljdes ner med cola.
  • Imorgon ska jag göra min livs första gåsamiddag för släkten och lägenheten ser caos ut. Är det okej om jag skiter i att pimpa den och de får snällt äta på balkongen?
  • Visste du att en gås kostar runt 500 riksdaler? Det är mer än jag lägger ner på kläder nuförtiden i månaden, men på ett fjäderfä görs det utan att blinka. Eller jo, blinka gjorde vi. Långsamma svider-i-ögonen blinkingar. 
  •  ...

 Nu slutar reklamen, spiderman ska döda bläckfiskemannen and i cant wait!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback