tankar över en glass

Rebus varning;

+r, kan jag få min väska?


Så, jag börjar snart i Ystad.
Nej, jag vet inte varför, och ja, inom snar framtid kommer jag ångra mig.
Men mama needs some cash, och jag är trött på Malmö (read; Men mama needs some cash, så om ni har något annat att erbjuda mig, erbjud mig)

För övrigt sprang jag på min dagisbästis - Jerry! Yeaj! Det är samma kille som lurade mig när jag var 4 år gammal att drottningen i en myrstack är lika stor som en fotboll, vilket ledde till att jag hade myrskräck i ex antal år. Men det hade han sett på TV, så det måste ju ha varit sant. Vilket fall som helst, he rocks.



Konsert ikväll på stapel.. means beer.

________________________________________________________________________




Krya på dig - don't you die on me!


________________________________________________________________________


I play it off, but i'm dreamin of you.


Kommentarer
Postat av: Julia

är du intresserad av ny bloggdesign? :) jag fixar, läs mer på www.juliaberg.blogg.se/design :)
ha en bra dag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback