J'adore Luke Chue

Jag vet vad jag önskar mig till namnsdagspresent, julklapp, alla hjärtans dags-present, födelsedagspresent och guldbröllops-present; en orginal tavla av Luke Chue. Ju mer gånger jag önskar mig det.. större är väl chanserna att jag faktiskt får det?

Även om vissa är aningen för morbida att ha på väggen hemma fullkomligt älskar jag dem. Stilen, färgerna och känslorna. Bauhaus, eat your heart out. 


  





 



Check him out!
http://www.lukechueh.com/

De som finns på hans förstasida är verkligen förstsidestoff. Även om det är från 2006.

Och glöm absolut inte att kika in på Allison Torneros arbete.
http://www.allisontorneros.com/work.html
Titta speciellt illustrationerna, hon är verkligen duktig och leker med färger på ett unikt sätt.
Om ni inte kan ge mig Lukie-boy, ge mig Ms. Tornero.




Aah, kreaktivitet flödar denna veckan!



Medans jag luchade med Lejon idag så undrade vi, hur kommer du träffa folk, och kanske till och med dejta när du är 70-80 år? Med dagens teknologi eller kommer sajberspace bli bortom oändligheten och vidare?



Kommentarer
Postat av: Rich

Snügga tavlor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback