And then there was light.





Träffade tokA som har, TYDLIGEN, flyttat till förorten till Malmö, Köpenhamn. Kom på vilka minnen man har efter alla gånger vi lekt back in the days. Som gången vi gjorde barbie-film eller tuttade lite eld på en viss lokal i en viss stadsdel, i ett visst land.






Att hänga med Joppe är som sockervadd, sweet!






Vad ska man säga? Wtf? WOW? OSJS? Dude! Otroligt! Gympa mitt på ljusa dagen, bara sådär hipp som happ!






Åskar de la Pul, och Kaikoo de la tlött.






You owe me cola :)
Synd att det inte går att lägga upp filmer. Har en förträfflig film där Kjell fnittrar nöjt bara man nämner ett ord som rimmar på fnutte.

Så ball!



Kommentarer
Postat av: John

Toka, shit pommes! henne har man inte sett på år och dar!.

2008-06-05 @ 19:19:33
Postat av: fritsch

jag hitta DIG! bahsch, följdfråga; VAD HAR HÄNT MED MIN HAKA PÅ BILDERNA FRÅN RIBBAN? kesch..?

2008-06-05 @ 21:59:44
Postat av: elin

visst är det bara löjligt att chralotte är min "chef". jag blir bara mer lack över hur liten världen är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback