suck som moh

Elin och Joanna är nu på Roskilde och har det riktigt bra. Dricker öl, pratar antagligen om underbara Bali och skrattar högt. Bara en sak som saknas - MIG Ooh vad jag är avundsjuk! Praktiskt taget osar om mig.

Efter en lång arbetsdag sätter jag mig äntligen på tåget hem. Vagnen är tom är det är precis vad jag behöver, huvudet dunkar verkligen. Självklart kommer Alibaba och de 40 rövarna och slår sig ner runt omkring mig. Menar detta verkligen inte rasistiskt, jag hade blivit minst lika irriterad om Cleas-Göran och de 40 bönnerna hade kommit istället. Slutsats; jobb + danskar + försenad tåg + virrvarv av dialekter inom 1 meters radie = bongotrumma med enorm bas på högvarv i huvudet.

Annars? Fick gravidititeskräk på mig förra veckan, klämde in some serious shopping klockan 10.01 imorse och för er som inte läst den; 1984 av George Orwell är möjligtvist inte en bok som någonsin kommer rekommenderas av Oprah's bokklubb, men läs den iaf. "Det var inte genom att göra sig hörd utan att genom att bevara förnuftet som man förde mänsklighetens arv vidare"

Lägenhetssökandet går vidare.. fo sho.

Pics to come!


Kommentarer
Postat av: el fritsch

jag får kramp när jag tänker på elin. hon har vädre, hon har artisterna och friheten. suck. jag ska ALDRIG mer missa roskilde, men bara för det så kommer det pissregna nästa år igen. ska vi slå vad? = )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback