Last night when we were young



Det har varit en intressant vecka. Längesen jag har gjort så lite, men ändå tjänat pengar. It good, jaa.

Blev hejdundrades glad när jag hittade den andra kärleken i mitt liv, ett par svarta Etnies för det löjliga priset av 200 kronor hos Radical Sports. I love them so much I want to have sex with them. Jag har en "thing" för skor, en svaghet kan man kalla det. Jag har däremot omfamnat min svaghet och lärt mig att leva med det, och har inga problem med det, förutom ekonomiska. Jona däremot har större problem med det och jag hoppas att han kan omfamna alla mina svagheter, även om de är dyra.

Blev lite lite fest här hemma igår. Vi lekte charader och skrattade åt varandra, precis som man ska! Svårast av alla att utspela måste ha varit "Brunsås och Hitlers son" - stört omöjligt! "Carebear" var inte jättelätt heller, phew.

Det var himlans trevligt iaf! Lets do a rendez vous!










Kommentarer
Postat av: frida

UNDERBARA bilder. It is. snapphane var ganska klurigt det med! = )

2008-12-07 @ 21:31:12
Postat av: Emememememeeeee

Åh jag älllllllskar charader!!!! typiskt att jag missade...

Ni är SJUKT snygga på bilderna btw. mäkta impad!!

allt för mig, god natt :)

Postat av: Lina

jo, jag tror du har rätt och djur är visst fina själsfränder... hur är det med dig? Det var ganska länge sen nu...

2008-12-08 @ 22:04:31
URL: http://luciouslina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback