jag spelade på lotto - och vann ingenting.


Jag vet, jag vet. Det är juletider och allt är tralalalala-lalalala. Mysigt och gulligt, glitter på kinderna och en tomtemössa på sned. Men det är inte så lätt att vara just tralalalala-lalalala när ronden mot skinkan har gått 1-0 och ingen har ännu hittat nöten i gröten, vilket innebär att jag måste dyka ner i den sen, vilket innebär att min önskan att se snärt ut i backen sen i Åre är långt bortblåst. Dessutom har Jona åkt, bummer.

Mamma och jag spelade på Lotto idag, för första gången. Toppvinsten var ju uppe i 109 miljoner, helt plötsligt kändes en ansträngning inte alldeles för jobbigt. But no, men skam den som ger sig, en dag ska jag bli miljonär! Hur det går till väga rör mig inte just nu, har du ett illegalt förslag är du välkommen med det också. Allt är relativt.

Var och besökte minneslunden idag för mormor, otroligt skönt. Saknar henne väldigt mycket.

Hur som helst är jag helnöjd med dagen. Fått precis vad jag har förtjänat och annat smått och gott :) 

Hittade en gammal bild som jag tog med kameran som blev snodd i Bangkok. Läste dess manual och hittade denna roliga mening. Se om ni kan hitta den! :)

Så, för att gå mot strömmen, en icke-julig-bild;




And a happy new year!
Ses i backen, jag är hon med gips.

Kommentarer
Postat av: fritscho

GYTT och höra att du ska upp i backen.-...IH! gipsbiten kanske vi blir två om, men jävlar vad kul det ska bli! = )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback